beklemekle geçiyor ömür;
kimi ölmeyi bekler,
kimi yaşamayı…
kimi sevmeyi,
kimi sevilmeyi…
ölüyoruz dostum,
budur hayatın hakikati.
kimi yaşamadan ölür,
kimi bir nevi…
More you might like
Sen bana nefes, ben sana herkes..☘
Tuz buz..kalbim..tuz buz.
ne çok bekledim seni bir bilsen,
konuşacak ne çok şey biriktirmişim,
verecek ne çok sevgi, şefkat…
ıcimde uçuşan renklerin gölgesinde uyuyup, kalmışım.
gelince uyandır lütfen.

