Şehrin en kalabalık sokaklarında hiç kimseye çarpmadan, sanki bu kâinattan silinmiş gibi öylece yürüdüm. Mütemadiyen yalnız hissedecektim.
More you might like
Sen bana nefes, ben sana herkes..☘
Tuz buz..kalbim..tuz buz.
ne çok bekledim seni bir bilsen,
konuşacak ne çok şey biriktirmişim,
verecek ne çok sevgi, şefkat…
ıcimde uçuşan renklerin gölgesinde uyuyup, kalmışım.
gelince uyandır lütfen.
Sevdiği kadar sevilmez insan
beklemekle geçiyor ömür;
kimi ölmeyi bekler,
kimi yaşamayı…
kimi sevmeyi,
kimi sevilmeyi…
ölüyoruz dostum,
budur hayatın hakikati.
kimi yaşamadan ölür,
kimi bir nevi…

