Ve ne zaman gücümü yitirdiğimi hissetsem, Cem Adrian'ın şarkısının şu sözlerini fısıldarım: “geçecek, güleceğim. Ve her şeye rağmen bir şarkı söyleyeceğim.”
ne çok bekledim seni bir bilsen,
konuşacak ne çok şey biriktirmişim,
verecek ne çok sevgi, şefkat…
ıcimde uçuşan renklerin gölgesinde uyuyup, kalmışım.
gelince uyandır lütfen.

