babannemin dediği gibi “gönül umduğuna küsüyor”
ne çok bekledim seni bir bilsen,
konuşacak ne çok şey biriktirmişim,
verecek ne çok sevgi, şefkat…
ıcimde uçuşan renklerin gölgesinde uyuyup, kalmışım.
gelince uyandır lütfen.
ne çok bekledim seni bir bilsen,
konuşacak ne çok şey biriktirmişim,
verecek ne çok sevgi, şefkat…
ıcimde uçuşan renklerin gölgesinde uyuyup, kalmışım.
gelince uyandır lütfen.
beklemekle geçiyor ömür;
kimi ölmeyi bekler,
kimi yaşamayı…
kimi sevmeyi,
kimi sevilmeyi…
ölüyoruz dostum,
budur hayatın hakikati.
kimi yaşamadan ölür,
kimi bir nevi…